ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

بلند مرتبه سازی های ساختمانی در تهران بدون استاندارد


جهت ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی در کلانشهرهایی مانند تهران، بیش از هر چیز باید به استانداردهای حاکم بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی پرداخت. استانداردسازی برای واحدهای مسکونی  و آپارتمان های مسکونی می تواند خطرات آتی را برای این ساختمان های مسکونی کاهش دهد.

ساختمان های بلندمرتبه در کلانشهرهایی مانند تهران، در بسیاری از موارد به دور از استانداردهای اجرای ساختمان های مسکونی و استاندارد ساخت و ساز واحدهای مسکونی اجرا شده است. در بسیاری از موراد این عدم رعایت استاندارد در بلندمرتبه سازی ها دیده می شود و بسیار آزار دهنده است.

در حال حاضر صدها ساختمان مسکونی و آپارتمان مسکونی در تهران وجود دارند که فاقد استانداردهای لازم برای ساخت و ساز می باشند. این املاک مسکونی در معرض خطرات گوناگونی مانند آتش سوزی قرار دارند و باید به این امر توجه اساسی صورت گیرد.

خطرات آتش سوزی برای ساختمان های بلندمرتبه خصوصا ساختمان با اسکلت فلزی بسیار بیشتر است. از این رو باید توجه داشته باشیم با ایجاد هم افزایی در این نوع املاک مسکونی و ساختمان های مسکونی، خطرات موجود برای ساکنین این ساختمان های مسکونی را کاهش دهیم تا آرامش بیشتری برای آنها به ارمغان آوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.