ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

تحرک تنها در مسکن تهران اتفاق افتاد


رکود مسکن و کاهش خرید و فروش ساختمان های مسکونی و املاک مسکونی باعث شده است بسیاری از صنایع وابسته به صنعت ساختمان، در رابطه با آینده بازار مسکن و بازار معاملات ملکی نگران باشند. در این باره باید گفت مشکل مسکن و ساخت و ساز واحدهای مسکونی، همچنین خرید و فروش املاک مسکونی به شهرستان ها نیز سرایت کرده است.

کارشناسان مسکن و دست اندرکاران ساخت و ساز واحدهای مسکونی بر این باور هستند رکود مسکن در شهرستان ها همچنان ادامه دار است. افزایش ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی، در تهران و در مقطعی از زمان وجود داشته است.

متاسفانه این رونق نسبی مسکن در بازار مسکن تهران اتفاق افتاده است. بسیاری از شهرستان ها همچنان در رکود مسکن و دوران کاهش خرید و فروش مسکن و خرید ملک مسکونی به سر می برند.

وجود تعداد 2 میالیون و 500 هزار خانه ی خالی در کشور بیش از هر چیز، عدم قدرت خرید مسکن را برای مردم نشان می دهد. اگر تسهیلاتی برای افراد و خریداران مسکن فراهم شود تا بتوانند ملک مسکونی و خانه مسکونی خود را خریداری نمایند، رونق مسکن را شاهد خواهیم بود.

افزایش معاملات ملکی و خرید و فروش مسکن در بازار ملکی ایران در نتیجه ی افزایش قدرت خرید مردم و افزایش قدرت خریداران مسکن اتفاق می افتد. سیستم بانکی و اعطای وام مسکن و تسهیلات مسکن می تواند برای نتیجه بخش بودن این مهم موثر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.