ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

رونق ساخت و ساز مسکن در قزوین


استاندار شهر قزوین می گوید: به دلیل این که امسال سال رونق اقتصادی است، رونق در ساخت و ساز آپارتمان های مسکونی باید دستور کار قرار گیرد.

فریدون همتی در اولین جلسه شورای تامین کننده مسکن اعلام کرد: برای این که سرمایه گذاران و مردم برای فعالیت در حوزه ساخت و ساز مسکن علاقه مند شوند باید فرایند مربوط به ساخت و ساز آپارتمان های مسکونی را تسهیل کنیم.

وی تاکید کرد: باید نظام نامه ای در رابطه با هزینه های شهرداری و انشعابات آب، برق و نظام مهندسی ساختمان تدوین گردد. و به دستگاه های مربوطه داده شود تا در ابتدای امر شاهد هزینه های بالا برای ساخت آپارتمان های مسکونی نباشیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: به دلیل این که امسال سال اقتصاد مقاومتی می باشد اولین اولویت باید رونق ساخت و ساز مسکن در نظر گرفته شود.

فریدون همتی افزود: امسال باید ساخت 10 هزار واحد مسکونی را هدف قرار دهیم که از این میان 1200 واحد مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 1000 واحد مربوط به سازمان بنیاد شهید می باشد. 3000 واحد نیز برای روستاییان در نظر گرفته شده و الباقی آزاد است.

استاندار قزوین افزود: باید به فکر تامین آپارتمان های مسکونی جوانان نیز باشیم و برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم تا جوانان نیاز خود را برای خرید مسکن با دریافت تسهیات مسکن برطرف سازند.

همتی از جمله مشکلاتی که در آپارتمان های مسکن مهر وجود دارد و خواستار رسیدگی به آن است را مطرح کرد. و خواهان رسیدگی به مشکلات این واحد ها بخصوص در بخش آسانسور شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.