ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

واحدهای مسکونی مسکن مهر در شمال


واحد های مسکونی مسکن مهر در شمال کشور همجوار با ویلاها ساخته شده است و به عنوان ویلا به فروش می رسد.

 برخلاف شهرهای دیگر در شمال کشور مسکن مهر متقاضیان زیادی دارد. تقاضای بسیار زیاد مردم برای مسکن مهر پای ثروتمندان را نیز برای خرید آپارتمان های مسکونی مسکن مهر به معامله کشاند. این آپارتمان های مسکونی که مشرف به دریا هستند درست به قیمت ویلاها به فروش می رسد.

هدف از ساخت آپارتمان های مسکن مهر این بود که سرپناهی برای افراد ناتوان و نیازمند شود. در صورتی که در شمال کشور به خصوص در محمود آباد به دلیل ساخت آپارتمان های مسکن مهر در مناطق خوش آب و هوا با قیمت بالایی به فروش می رسد.

 آپارتمان های مسکن مهر ساری در مقایسه با محمود آباد طرفداران کمی دارد زیرا در 13 کیلومتری شهر واقع است و از امکاناتی مانند حمل و نقل عمومی برخوردار نیست.

کاظم حبیب زاده از مشاوران املاک محمود آباد بیان کرد: آپارتمان های مسکن مهر در این شهر با قیمت های مختلفی مورد معامله قرار می گیرند. وی با اشاره به این موضوع که برخی از آپارتمان های مسکونی رو به جاده دارای امکانات لازم مانند دسترسی راحت به جاده، سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشند. اما برخی دیگر از این امکانات محروم هستند. این موضوع در قیمت وحد های مسکونی مسکن مهر تاثیر گذار است.

مالکان برخی از واحدهای مسکونی آپارتمان های مسکن مهر این واحد ها را به مسافران اجاره می دهند. که این امر سبب نارضایتی مالکین دیگر واحدها می شود. معمولا متقاضیان برای خرید آپارتمان های مسکونی در شمال کشور افراد غیر بومی هستند.

درکل می توان گفت که غیر از محمود آباد شهرهای دیگر شمالی که آپارتمان های مسکن مهردر آن ها ساخته شده حال و روز چندان خوبی ندارند و با وجود تبلیغات متقاضیان کمی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.