ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ورود مستقیم دولت در بخش مسکن


ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی با دو رویکرد متفاوت و منحصر به فرد می تواند صورت پذیرد. در یک رویکرد، نقش دولت برای تامین مسکن و ساخت و ساز خانه های مسکونی و واحدهای مسکونی بسیار پر رنگ می باشد. در رویکردی دیگر، واگذاری بخش مسکن و ساخت و ساز املاک مسکونی به بخش خصوصی انجام می گرد.

انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دارای فراز و نشیب های زیادی است و از مهم ترین برنامه هایی که در هر دولت مطرح می باشد، مسکن و تامین ملک مسکونی برای اقشار جامعه می باشد. هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات سال 1396، دارای دیدگاهی متفاوت به حوزه مسکن و ساخت و ساز می باشند.

به نظر می رسد از کاندیداهای ریاست جمهوری، آقایان روحانی، جهانگیری و هاشمی بیشتر به این دیدگاه می پردازند که حضور حداقلی دولت در بخش مسکن و عرضه مسکن و املاک مسکونی با تحریک بازار تقاضا امکان پذیر باشد. در این رهگذر نقش وام مسکن و ارائه ی تسهیلات ملکی برای اقشار جامعه مطرح می باشد.

در نگاه آقایان قالیباف، رئیسی، میرسلیم رویکرد دوم در بخش مسکن و تامین ملک مسکونی و همچنین ساخت و ساز واحدهای مسکونی مطرح است. رویکردی که به دخالت مستقیم دولت در بخش مسکن و نقش اساسی دولت در این زمینه دلالت دارد.

با دیدگاه های مختلفی که هر یک از نامزدهای انتخاباتی در عرصه مسکن و ملک مسکونی دارند، می توان توان ساخت و ساز و نوع تولید واحدهای مسکونی را برای سال های آتی پیش بینی نمود.

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.