ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ساخت مسکن مهر با چقدر سود به اتمام می رسد؟


تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر در پروژه مسکونی مسکن پردیس بسیار طولانی شده است و شکایات زیادی را در پی اشته است. واحدهای مسکونی مسکن مهر چندی است با تاخیر به خریداران مسکن تحویل داده می شود و بسیاری از خریداران مسکن در انتظار تحویل آپارتمان مسکونی خود هستند.

با توجه به خبر منتشر شده، افتتاح واحدهای مسکونی در دست ساخت انبوه سازان، از تیر ماه آغاز شده است و تحویل واحدهای مسکونی در ماه های آینده در راه می باشد.

اثرات مثبت افزایش تسهیلات مسکن و وام مسکن اشاره نمود و افزود: با مساعدت مدیرعامل عمران پردیس، روند تکمیل واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی تسریع شده است. افزایش وام مسکن از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان تاثیرات مثبت خوبی داشته است.

سود ساخت و ساز واحدهای مسکونی در پروژه مسکونی مسکن مهر پردیس به گونه ای است که پیمانکاران مسکن مهر به هیچ وجه انتظار ندارند این واحدهای مسکونی با سود به اتمام برسد. از شرکت های سازنده مسکن برای تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر تعهد گرفته شده است.

به طور کلی ساخت واحدهای مسکونی و املاک مسکونی مسکن مهر بسیار طولانی شده است. افراد بسیار ناراضی هستند اما با ادامه ی دولت دوازدهم امیدوارکننده است که افتتاح واحدهای مسکونی مسکن مهر با سرعت بیشتری از قبل پیش برود.

کلمات کلیدی: افتتاح واحدهای مسکونی، شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان، افزایش تسهیلات مسکن و وام مسکن، مدیرعامل عمران پردیس، روند تکمیل واحدهای مسکونی، آپارتمان های مسکونی، افزایش وام مسکن، املاک مسکونی مسکن مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.