ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

قیمت خانه و تعادل عرضه و تقاضا


با توجه به این که قیمت مناسب برای فروش خانه های مختلف در انجام معاملات ملکی نقش بسیار زیادی دارد می توان گفت که هر اندازه که قیمت ثبات داشته باشد در نهایت برنامه ریزی برای خرید خانه از طرف متقاضیان با روال بهتری صورت می گیرد و در نهایت خرید و فروش خانه بیشتر می شود.

اگر قیمت املاک خیلی نوسان داشته باشد و بالا و پایین شود نه تنها کمکی به بهبود بازار مسکن نمی کند بلکه سبب از رونق افتادن این بازار نیز می شود.

از آنجایی که در دوران رکود در بازار مسکن عدم تعادل و بهم خوردن عرضه و تقاضا مشاهده می گردد خانه ها و واحدهای مسکونی زیادی کلید نخورده و خالی باقی مانده اند از این رو میزان عرضه مازاد به مقدار زیادی مشاهده می گردد و عدم معاملات ملکی و رکودی که در این بازار به وجود آمده سبب می شود که همچنان این عدم تعادل تقویت گردد.

گرانی و یا شایعات در مورد گران شدن خانه و بالا رفتن قیمت مسکن سبب ایجاد نگرانی می شود و هیچ کمکی به ایجاد تعادل در بازار مسکن نخواهد کرد و همچنان عرضه در جای خود باقی می ماند و خانه های خالی نوساز با تعداد زیاد وجود داشته اما تقاضا و مشتری برای خرید این خانه ها نیست.

کلمات کلیدی: گران شدن خانه، قیمت مسکن، تعادل در بازار مسکن، خانه های خالی نوساز، خرید خانه، معاملات ملکی، واحدهای مسکونی، رکود بازار مسکن، خانه های مسکونی، قیمت املاک، بهبود بازار مسکن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.