ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

میزان افزایش ساخت خانه های مسکونی و خروج از بحران اقتصادی

تلاش های بی وقفه دولت برای رشد ساخت و ساز املاک مسکونی و تجاری در شهرهای مختلف باعث افزایش صدور پروانه های ساخت و ساز مسکن در شهرهای مختلف گردید. با افزایش ساخت و ساز املاک مسکونی و تجاری در شهرهای مختلف با مجوزهای قانونی رشد مسکن و اشتغال هم زمان با هم وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا رشد صدور پروانه ساخت و ساز املاک مسکونی و تجاری حاکی از این موضوع می باشد که در سال 95 نسبت به سالهای گذشته مسکن با رشد خوبی همراه بوده است.

راهکارهای دولت در شهرهای مختلف برای ساخت خانه های مسکونی با کیفیت و ارزان قیمت تا حدودی در مرحله اجرا می باشد. سرمایه گذاری دولت برای ساخت مسکن در شهرهای جدید از رشد مسکن و اشتغال جوانان خبر می دهد.

در زمستان سال 95 افزایش ساخت خانه های مسکونی نشان دهنده مدیریت صحیح شهری بر نحوه ساخت و ساز و سرمایه گذاری در بخش مسکن می باشد. نقش شرکت های خصوصی را در پیشبرد هدف رونق مسکن نباید نادیده گرفت، با رونق ساخت و ساز واحدهای مسکونی و همیاری بخش خصوصی در این خصوص می توان به بهبود وضعیت مسکن در آینده امیدوار بود.

یکی از راهکارهای مفید برای افزایش ساخت خانه های مسکونی بالا رفتن درآمد مردم کشور برای خرید خانه های مسکونی ساخته شده می باشد. می توان گفت به میزانی که قدرت خرید خانه های مسکونی برای مردم کشور فراهم شود، رشد بخش مسکن ادامه خواهد یافت.

کلمات کلیدی: راهکار مفید برای افزایش ساخت، بالا رفتن درآمد کشور، مدیریت صحیح شهری، همیاری بخش خصوصی، بهبود وضعیت مسکن، رشد مسکن و اشتغال، ساخت املاک مسکونی و تجاری، سرمایه گذاری دولت برای ساخت مسکن، پیشبرد رونق مسکن

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.