ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

نقدینگی و قدرت خرید خانه


با توجه به قدرت خرید خانه و وضعیت اقتصادی موجود که در میان اقشار مختلف جامعه حاکم می باشد در حال حاضر می توان رکوداقتصادی در  بازار مسکن را با توجه به این مورد تا حدی مشاهده نمود و امر خرید و فروش در مورد خانه های گران قیمت و مجلل بیشتر وجود دارد و دوران پیش رونق که اتفاق افتاده است در زمینه معاملات مسکن می تواند روند مناسب و کمی تحرک را در این بازار مشاهده نمود.

مزان نقدینگی که در دست مردم موجود می باشد و قدرت خرید مسکن که فاصله زیادی با یکدیگر دارند در نتیجه سبب عدم انجام معاملات مسکن می شود و اگر در این بین حرفی از گرانی خانه و مسکن به میان آید هیچ کمکی به بهبود این بازار نخواهد کرد و رکود بیشتری را به همراه خواهد داشت.

تسهیلات و وام های مسکن که برای خرید مسکن اعطا می گردد در برخی از موارد کمک زیادی به بسیاری از افراد متقاضی خرید خانه یا خانه اولی ها کرده است و این امر سبب شده که بتوان مقداری خرید و فروش و معاملات را در این زمینه مشاهده کرد.

به هر صورت با توجه به مهم بودن صنعت ساختمان سازی و بازار مسکن باید تلاش زیادی در جهت بهبود در این بازار صورت بگیرد و این بازار روند خود را به صورت مطلوب در جهت بهتر شدن ادامه دهد.

کلمات کلیدی: صنعت ساختمان سازی، بازار مسکن، خرید خانه، خرید و فروش، انجام معاملات مسکن، گرانی خانه، گرانی مسکن، قدرت خرید مسکن، خانه های گران قیمت، رکود بازار مسکن، قدرت خرید خانه، خانه های مجلل

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.