ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

معماری مدرن در قرن 20

معماری مدرن در قرن 20


معماری مدرن با چالش هایی تعریف می گردد. در اوایل قرن 20، آن علامت خروج از قوانین سفت و سخت از ساختار کلاسیک اجازه می دهد فرم به دنبال عملکرد و زیبایی شناسی از زیبایی از مواد اولیه و طراحی خوب، پدیدار شود. مورخ معماری  آن را خلاصه این است. نام معماری « مدرن » ازویژگی معماری در قرن بیستم است.


فلسفه معماری

بیش از هر اصل یک طراحی - - ایالات مدرنیسم قرن 20 راه معماران در مورد ساختمان فکر می کردم. جاناتان Glancey، نویسنده کتاب "20 قرن معماری: ساختارهای که قرن شکل"، به توصیف مدرنیسم به عنوان یک نگرش بیش از یک سبک، "عزم به فرار از گذشته و رایگان معمار از قواعد تنگ کنوانسیون و قوانین و مقررات. "تفکر مدرن نیز مفاهیم فرم زیر عملکرد و کمتر بیشتر است در آغوش گرفت.


مشخصات

در همراهی با این آرمان ها، معماری مدرن فاقد تزئینات، به جای اجازه دادن به مواد مورد استفاده در ساخت و ساز، چه طبیعی و انسان ساخته شده، دیده می شود و قدردانی برای چه هستند. عناصر معمول عبارتند از بتن، شیشه، فولاد و چوب است. معماری مدرن تمایل به داشتن یک ساده، روش ساده برای ایجاد فضای با خطوط تمیز می باشد.


سبک

معماری مدرن بسیاری از سبک های متمایز احاطه دارد. در معماری مدرن اولیه، اکسپرسیونیسم استفاده بتن به ساختمان با کیفیت مجسمه. فوتوریسم، به عنوان نام آن پیداست، در آغوش فن آوری های جدید و سرعت زندگی در قرن 20 با یک ظاهر طراحی خطی و کروماتیک، به ویژه در هنر دکو دیده می شود. مدرنیسم اواسط قرن به تجدید حیات در فرهنگ عامه در قرن 21 برانگیخته درک انسانی تر از معماری مدرن و، به لطف، سبک است که می آید به آسانی به ذهن است. دیگر سبک های قابل توجه از معماری مدرن ، نو مدرنیسم، پست مدرنیسم و ​​نو آینده گرایی می باشد.


مثال ها

منزل روبی فرانک لوید رایت، در شیکاگو در سال 1910 ساخته شده است، یک نمونه اولیه از معماری مسکونی مدرن است و ویژگی های فضاهای باز زندگی و امضای سقف افقی رایت. ساختمان سیگرام براق، به عنوان مثال زاویه ای معماری شهری در مقیاس بزرگ است و توسط میس ون در روهه طراحی و تکمیل شده در سال 1958 می باشد. در پایان قرن 20، طراح سانتیاگو کالاتراوا ارتباط ماندگار از طراحی مدرن با پل پل آلامیو خود را، که دهانه رودخانه گوادال در سویل، اسپانیا نشان داده است.

معماران

معماری مدرن در سراسر جهان در طول قرن 20 توسعه یافته است. در آلمان، معمار لودویگ میس ون در روهه، به عنوان یکی از بزرگترین معماران قرن، فضای باز تاکید کرد و مواد طبیعی در آغوش گرفت. در فرانسه، هنرمند و معمار لوکوربوزیه طراحی مدرن به عنوان یک راه برای رسیدگی به چالش برنامه ریزی شهری و بهبود زندگی روزمره برای همه شهروندان را دیدم. هر چند او مقاومت با هم با معماران مدرن از روز فشرده، فرانک لوید رایت مدرنیسم در ایالات متحده پیشگام. سبک او خطی بیرونی و باز، دعوت فضاهای داخلی تأثیری ماندگار بر مدرنیسم در امریکا را ترک کرد.



http://classroom.synonym.com/modern-architecture-20th-century-22873.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.