ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

چه تفاوتی بین معماری مدرن و معاصر است؟ 


چرا تمایزاتی وجود دارد؟ در خود تحت اللفظی، "معاصر" معماری که در حال حاضر تولید، معماری از لحظه ای است. "مدرن" معافیت معماری با گذشته - به طور خاص سبک های سنتی قبل از انقلاب صنعتی.ربنابراین در این معنا "معاصر" است به موضوع سبک واحد محدود نمی شود. و "مدرن" به یاد می آورد معماری اوایل و اواسط قرن 20 تجسم آرمان های عصر ماشین: فقدان زینت، سازه از فولاد یا بتن، وسعت زیادی از شیشه ای، سفید کاری (معمولا بیش از گچ آجر) و یا یکی دیگر از حداقل بیان بیرونی، و طرح های طبقه باز است.


در حالی که این شروع می شود برای تعریف تفاوت است، استفاده آشکار از اصطلاح "معاصر" که به یک سویه های خاصی از طراحی امروز اشاره دارد، به طوری که پست مدرن جدید، ساختمان های نو-سنتی نئو کلاسیک یا دیگر را شامل می شوند نیست. استفاده از اصطلاح است که به وضوح باریک تر از تعریف تحت اللفظی، اما آن را هنوز هم در حال حاضر ریشه؛ معماری معاصر است از زمان خود، بنابراین نوآورانه و جلو، به دنبال. در این معنا آن است که در مدرن ریشه، حتی اگر آن را از آن شبیه سبک معماری نیست. این ویژگی شیشه ای گسترده در حجم نیم دایره، یک طبقه فوقانی معلق، پنجره گوشه می باشد. یکی دیگر از جنبه سبک مدرن است که آنها هر دو سهم عدم تقارن عمدی، خروج از تقارن دو طرفه کلاسیک که قبل از قرن 20 رایج بود است. خانه ممکن است جعبه مانند و تخت مسقف مانند بسیاری معماری مدرن، اما خصوصیات ویژه آن آن را از طریق معاصر ایجاد کند. در نمایشگاه آرمانهای مدرنیسم به عنوان یک سبک بیان، متحد ساختمان و معماران در سراسر جهان از طریق شفاف سازی حجم، دیوار و پنجره. خانه کند آن را به خوبی به نظر می رسد آن را می تواند 70 سال پیش ساخته شده است.

 

پنجره ها در نور مستقیم خورشید قرار می گیرند. حتی اگر ساختمان های اداری مهر و موم باشد - مدرنیسم بالا میس ون در روهه - این تصور را که معماری مدرن آب و هوا، بسیاری از ساختمان های اوایل و اواسط قرن 20 مدرن معماری در پاسخ به خورشید، باد، و غیره این ساده استفاده می شود را نادیده می گیرد. با وجود این، طراحی شده توسط معماران مفصل تخته های چوب افقی در شیوه ای است که معاصر: آنها زاویه و کف و، دادن یک ظاهر زیبا می باشد.


http://www.houzz.com/ideabooks/397977/list/modern-or-contemporary-whats-the-difference

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.