ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

تلسم مسکن مهر پردیس شکسته نشد/ بدهی‌مالیاتی شرکت عمران پردیس دلیل مسدود شدن حساب‌ها

با گذشت حدود 10 سال از آغاز پروژهی مسکن مهر هنوز هم شاهد مشکلات زیادی در این زمینه هستیم. در حالی که افکار عمومی گمان میکرد با افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن بسیاری از موانع موجود در این زمینه حل و پروندهی پروژهی مسکن مهر بسته خواهد شد، هنوز هم شاهد بروز مشکلاتی در این زمینه هستیم.


در ماههای اخیر عدم پیشرفت ساخت واحدهای مسکن مهر شهرستان پردیس تهران سوژهی مطبوعات و اخبار مربوط به بازار مسکن شده بود و با تصویب طرح پرداخت وام چهل میلیونی، گمان میرفت تلسم پروژهی مسکن مهر پردیس شکسته شود. اما گویا این مساله قصد حل شدن ندارد چرا که اخیرا خبرهایی مبنی بر مسدود شدن حسابهای شرکت عمران پردیس به دلیل پرداخت نکردن مالیات به گوش میرسد.


این خبر درحالی منتشر شد که تصور میشد دیگر مشکل تکمیل واحدهای مسکن مهر حل شده است و این واحدها حداکثر تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان میشوند. در حال حاضر شرایطی پیش آمده است که پروژهی مسکن مهر در یک چرخهی بنبست گرفتار شده است، به طوری که با موافقت وزارت راه و شهرسازی مبنی بر افزایش وام، بانک مرکزی مانع آن میشود، و هنگامی که بانک مرکزی میپذیرد، بانک مسکن با ارائهی شروط پیچیده و بهانهگیریها تسهیلات وام مسکن را پرداخت نمیکند.


بهگفتهی کارشناسان، اگر هم پروژهی مسکن مهر از ابتدا یک طرح اشتباه بود، اکنون نباید مانع از تکمیل آن شویم چرا که در هر صورت این کار باید پایان یابد و نمیتواند تا ابد ادامه یافته و دولتها را درگیر خود کند. همچنین در این میان این مردم و متقاضیان هستند که بیشترین آسیبها را تحمل میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.