ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

پیش فروش واحدهای مسکونی در تهران/ سود حاصل از پیش خرید آپارتمان

یکی از روشهای متداول معاملات در بازار مسکن، پیشخرید و یا شرکت در ساخت آپارتمانهای مسکونی است که هم می‌‌تواند به سود فروشنده و هم به سود خریدار باشد. در این حالت خریدار با پرداخت مبلغی از قیمت آپارتمان مورد نظر، آن را خریداری میکند و سپس با اقساط تعیین شده، مابقی هزینهها را پرداخت کند. هماکنون پروژههای زیادی در غرب تهران هستند که اقدام به پیشفروش واحدهای مسکونی خود کرده اند.


برای نمونه در سمت  چیتگر و در شمال شرقی دریاچه تعدادی پروژهی نیمه تمام و در حال تکمیل شدن هستند و سازندگان آنها اقدام به پیش فروش آپارتمانهای خود کردهاند. قیمت این واحدهای مسکونی در حال حاضر حدود دو نیم میلیون اعلام شده است و طبیعتا بعد از طی کردن مراحل قانونی و کسب جواز، بر ارزش آنها افزوده خواهد شد.


شرایط پرداخت، با توجه به متراژ آپارتمان تعیین میشود برای نمونه یک واحد با متراژ 100 متر مربع دارای پیش پرداخت 70 میلیونی و اقساط سه ماهه به مبلغ 12 میلیون تومان است. حدود 3 ماه بعد از بستن قرار داد نیز تحویل داده خواهد شد.

با توجه به قیمت خرید آپارتمان نوساز در اطراف چیتگر که حدود 4 الی 5،5 میلیون تومان بر مترمربع است، به نظر میرسد پیش خرید کردن که حدود 50 درصد ارزانتر است، گزینهی مناسبتری برای خریداران باشد.



یکی از پروژهای دیگری که آمادهی پیش فروش واحدهای خود هستند، در منطقه پونک واقع است که با قیمت سه و نیم میلیون تومان بر مترمربع ارائه میشود، در صورتی که قیمت آپارتمانهای نوساز در محدودهی پونک حدود 5 میلیون تومان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.