ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

وضعیت آپارتمان های مسکونی در شهر همدان


عضو هیئت مدیره مشاورین املاک در همدان بیان نمود که معاملات آپارتمان های مسکونی 51 درصد کاهش یافته است. از سال 96 تاکنون معاملات آپارتمان های مسکونی کمتر از 1000 مورد به ثبت رسیده است.

شهرام رحیم بخش اظهار نمود: در سال 95 معاملات آپارتمان های مسکونی و منازل مسکونی کاهش 56 درصدی داشته است. که در سال 96 این معاملات کاهش 51 درصدی را به همراه داشته است. وی تصریح کرد که با توجه به داده های آماری تغییر و تحول چندانی در معاملات آپارتمان های مسکونی رخ نمی دهد مگر این که دولت جدید بتواند تحول جدیدی را در بازار خرید و فروش مسکن ایجاد کند.

شهرام رحیم بخش تاکید کرد: پرداخت وام مسکن به منظور خریداری آپارتمان و یا منازل مسکونی در بازار خرید و فروش مسکن تاثیری نداشته است. وی علت بی تاثیر بودن وام مسکن را وجود رکود عمیق اقتصادی می داند.

عضو هیئت مدیره مشاوران املاک همدان تاکید کرد: افرادی که در محله های غیر رسمی ساکن هستند، افراد توانمندی نیتند اما جزو شهروندان شهر همدان محسوب می شوند. بنابراین دولت باید آپارتمان های مسکونی و منازل در این نواحی را سامان دهد و امکانات و خدمات رفاهی لازم را برای این شهروندان تامین کند.

رحیم بخش بیان کرد: قسمت شمالی شهر همدان متقاضیان زیادی دارد و اگر ساخت و ساز آپارتمان های مسکونی در این مناطق افزایش یابد به طور یقین قیمت زمین و آپارتمان در شهر همدان کاهش پیدا می کند. وی دلیل بالا بودن قیمت مسکن را بالا بودن هزینه شهرداری، افزایش قیمت دلار، بالا بودن عوارض نقشه پروانه می داند.

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.