ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

رهن آپارتمان به صورت کامل در تهران


برای رهن کامل آپارتمان و یا اجاره هر واحد مسکونی می توان آن را به طور کامل ارزیابی کرد و مبلغی مشخص را نزد صاحبخانه به امانت گذاشت و تا موعد قرار داد آن خانه را در رهن خود درآرود. در تهران و سایر شهرستان ها موراد زیادی برای اجاره و رهن وجود دارند اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خانه را به طور کامل رهن کنند تا ماهیانه مجبور نباشند مبلغی را در موعد مقرر به عنوان اجاره به موجر بدهند.

بسیاری از مالکان نیز تمایل دارند که خانه های خود را با مبالغ بیشتری اجاره بدهند و تمایل خیلی زیادی به دریافت مبلغ رهن ندارد و از زمانی که میزان سودهای بانکی کاهش یافته است تمایل مالکان برای دریافت مبلغ اجاره بیشتر از رهن می باشد.

با توجه به رکود بازار مسکن و کاهش هر نوع معامله ملکی همچنان بازار رهن و اجاره در تهران هنوز پابرجاست و با توجه به این که بسیاری از مستاجران در موعد مقرر و عموما پس از گذشت یک سال از قرار داد خود، جابجایی انجام می دهند و به دنبال رهن و اجاره خانه جدید هستند می توان بازار اجاره را با همان روال قبلی در نظر گرفت.

رهن کامل خانه نیز با توجه به قیمت خانه ای که در نظر گرفته شده است و منطقه ای که واقع شده و امکانات رفاهی و مطلوبی که خانه مورد نظر از آن برخوردار می باشد متفاوت است و به مقدار زیادی مبلغ رهن خانه به توافق موجر و مستاجر برمی گردد و در این میان می توان تعادلی در این قیمت ها ایجاد کرد.

کلمات کلیدی: موجر و مستاجر، مبلغ رهن، رهن خانه، رهن کامل خانه، بازار اجاره، رهن و اجاره خانه، اجاره خانه، مبلغ رهن، سودهای بانکی، واحد مسکونی، اجاره آپارتمان، دریافت مبلغ اجاره، قیمت خانه، رهن کامل آپارتمان، امکانات رفاهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.